HTML

hát sajnos...

a lelkem mélységei, meg minden...

Friss topikok

Linkblog

2008.09.06. 13:08 Kyriel

az a szép az elmúlásban, hogy elmúlik az is

valahol tiszta hülye vagyok, hogy folyton a halálról gondolkodom. odáig még értem magamat, hogy tudatosan megtörtem a tabut, és egyáltalán mertem integrálni a fogalmat a világképembe, de önmagában ez nem indokolja, hogy ilyen sokat foglalkozzam vele. lehet, hogy kiöregedett emo-s vagyok?

azt gondolom egyébként, hogy szerelmes vagyok. és azt is gondolom, hogy gáz az, hogy mostanság már minden, amit mondok/írok/teszek, erősen kíván egy idézőjelet. az eddig történtek után egyszerűen nem tudom magam és semmi mást sem komolyan venni: tudjátok, én vagyok a lány, aki idézőjelben létezik... ez elmehetne kispál dalszövegnek is akár...

valahol nem értem, hogy miért kell nekem folyton az ilyesfajta abszurditást keresni. pontosabban miért találok mindig rá - vagy miért talál meg mindig engem. a másik fele meg az, hogy miért is nem tudok leállni ezzel a létértelmezés-dologgal... tök fölösleges, mivel objektív nézőpontot, mint létező, nyilván nem érhetek el, úgyhogy már csírájában megette a fene az egészet, csak magamat pörgetem túl... akkor minek gondolkodom egyáltalán? talán egy pöttyet jobb időtöltés, mint a kinevetavégén, de valahol ugyanaz.

nade hagyjuk a pocsolyasekély mélyfilozófiámat, és beszéljünk a lényegről, azaz arról, hogy momentán mit érzékelek valósnak. hát többek közt továbbra is azt, hogy szeretnek, és szeretek. darklight sajnos pécsen kapott csak munkát, következésképp sokat leszek pécsen... azt hittem, hogy madagaszkár van messze, de rá kellett jöjjek, hogy pécs is baromi messze van... mindegy, ha kuala lumpurba menne, oda is utánamennék, hogy meglátogassam. egyébiránt meg jó újra 'barátok közt'... nem is tudják, hogy egy fél szóval mennyit tudnak adni, illetve, ha tudják, akkor minden tiszteletem a szerénységükért. lehet ezt a segítés-dolgot is szépen csinálni.

néha egész úgy tudom látni, hogy meg fogok tanulni élni. persze vannak pillanatok, mikor kétségbeesem, de nem ezek a meghatározóak. lehet, hogy inkább 'mázlista' kéne legyen a nickem... ennek örömére abba is hagyom a szellemi hátvakarászást, és gyakorlok inkább, ha már van miért...

napi tipp:

ha nem undorodsz a curry-től, akkor a hús- vagy zöldséglevesbe tegyél egy kicsit a vége felé belőle - gyönyörű színe lesz tőle a lének. mindemellett igen egészséges dolog is a curry, mivel sárga. ez annyit jelent, hogy delokalizált elektronszerkezete van, azaz befogja az oxidatív szabadgyököket. ez mind az öregedés hátráltatására jó, mind a rák kialakulásának megelőzésére. persze, ez ilyen cseppatengerben szintű dolog, de szerencsére ez az anyag még finom is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lilijan.blog.hu/api/trackback/id/tr66651057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása