HTML

hát sajnos...

a lelkem mélységei, meg minden...

Friss topikok

Linkblog

2009.04.09. 18:04 Kyriel

az az igazság, hogy nincs igazság

azt tapasztalom, hogy a címben foglaltakra egyre több példát hoz az élet. hagyományosan persze csak azon esetekkel szoktunk (vagy csak szoktam?) foglalkozni, ahol a pozitív figura szenved igazságtalanul, mert ugye afölött lehet siránkozni, meg sajnálkozni meg csupa olyan dolgot még, amivel az ember szereti elfoglalni magát. de ezúttal másképp lesz: most azt mesélem el, hogy milyen az, mikor a negatív karakter kap akkora ajándékot az élettől, hogy majd' elsírja magát bele. persze, akinek kedve van efölött is siránkozhat meg sajnálkozhat, sőt, igény szerint dühöngeni is lehet, hogy 'arohadtmázlistája-bezzegén', de azt ajánlom ne fárassza magát senki vele, mert nő tőle a trombózisveszély. inkább örüljön velem, aki akar, és ne törődjön velem, aki nem.

az a helyzet ugyanis, hogy a legkevésbé sem érdemeltem meg, de mégis végtelen, rózsaszín (vagy bordó?) csodában lehet részem, és ráadásul úgy, hogy semmit sem tettem érte, egyszerűen csak az ölembe hullt. a sztorit csak azért örökítem meg, mert eléggé 'nem hiszem el'-kategóriás.

történt ugyanis, hogy nyáron írtam egy önéletrajzi ihletésű (hehe, milyen fellengzős kifejezés) drámaszerűséget, ami mindent összevetve elég rossz lett, esetleg még annál is kicsivel. ráadásul még csak hepiendet se írtam magunknak cs-vel, a darabban elküldött a vérbe egyszer és mindenkorra. az első probléma megjobbítására két hete - kcr hathatós segítségével - elkezdtem egy íróiskolába járni, ami mind szép és jó, csak este tízkor vége van neki, pont akkor, amikor az én estémnek még nincs. gondoltam egyet, odamentem egy szimpatikus lányhoz kurzus után, bemutatkoztunk, és megkérdeztem, hogy nem tud-e valami jó koncertet most a belvárosban, hallgatnék egy kis zenét. történetesen tudott: menjek a merlin színházba, valami jazzolás lesz, jó lesz. mentem is, a zene az kell, mondjuk a belépő csaknem visszatartott (kultúra ide, vagy oda, szerintem sóher leszek mindig), de hát egyszer élünk felkiáltással mégis kipengettem a zsét. mondjuk fordult egyet a világ, mikor megláttam, hogy tulajdonképpen ki gitározik a színpadon (természetesen cs), de hát édes istenem, zenének zene, én ezt most csakazértis meghallgatom. és így is lett. ugyan a mátépeti feldolgozásoknál kissebbfajta gyomorgörcseim támadtak, azért alapvetően jól éreztem magam a bárpult mellé, a jótékonyan rejtő sötétségbe kuporodva: hallgattam ami szólt, láttam, amit néztem, szívtam a cigarettát, chill volt. persze aztán félhomály ide vagy oda, szünetben cs észrevett. és mosolygott. és örült nekem. tényleg. én meg mosolyagtam neki. és örültem. tényleg. és akkor backstage, beszélgetés, beszámolók, aztán a koncert második fele után beszélgetés, beszámolók és kis világmegfejtés, aztán világmegfejtés nála, aztán hopp, hát most akkor reggel van, és én ezt már nem álmodom, és ez a puszi, amit a nyakamra kaptam, a legkevésbé sem volt baráti, és hát hűvös se, és hát tulajdonképpen nem tudom, hogy mi van ezzel a világgal, de én most megnyertem a főnyereményt.

a drámában más volt a befejezése ugyanennek a történetnek, de most már örülök, hogy olyan rosszra írtam meg, különben lehet, hogy sosem keveredem az írókurzusra, és aztán a koncertre, és aztán vissza a színpadra egy újabb felvonásra. nem mintha szeretném, ha valaha lemenne a függöny. ez így jó, ez így kerek. pont tíz éve ismerjük egymást cs.-vel. mik vannak...

napi tipp:

az a meglátásom, hogy hasznos, ha mindig van nálatok egy lézekard. támadáskor rendkívül hatásos: a sok szerencsétlen jobban meglepődik, mint ha kést, vagy pisztolyt rántanál, és mire észbekap, hogy ez nem csak a sztárvórzban volt, már le is vágtad a lábáról. ráadásul kicsi és praktikus, bőrkabát-zsebben elfér. ami meg a non plusz ultra: nincs betiltva. nem szerepel róla egy betű sem semmilyen törvénykönyvben. jó, mi?

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lilijan.blog.hu/api/trackback/id/tr971056288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.T.S.D. 2009.04.10. 02:18:56

Az a baj, hogy szerintem nem hiszed igazán, hogy nem érdemled meg.
Pedig tényleg - messze túl önző vagy hozzá.

Mindegy. Legalább - talán, reméljük - Cs fontos neked annyira, hogy egy darabig nem fogsz fűvel-fával kefélni, így azzal a rothadó lelkeddel (lélek? van neked olyan?) sem fertőzöd tovább a fajtánkat.

Valószínűleg ez a legbékésebb módja annak, hogy el legyél takarítva a színről. Energiaminimum, tudod... Kisebb p torzítás, mint hogy megdögölj; ahhoz meg túl hülye vagy, hogy bármilyen brutális kínzás hatására változz.

Szép lenne, ha egyszer _tényleg_ megértenéd, mit műveltél a többiekkel.

nenn 2009.04.10. 15:56:15

rég nem találkoztunk, főleg nem ilyen formában, de asszem be tudtam azonosítani cs-t.
a lényeg a lényeg: megérdemled. átéltem/élem ezt kb. 2 hónapja, és nagyjából ugyanennyi kellett, hogy fel is fogjam minden érzékszervemmel. nem leszek túlnyálas, de próbáld meg elfogadni, mert ennyivel tartozol magadnak, bárki bármit is mondjon. nekem lassan sikerül, és bízom, hogy nem lesz óriási pofáraesés a vége...
ja, és még valami: azért eddig sem volt fenákig tejfel nálad sem, szóval már csak ezért is megérdemled.

Kyriel 2009.04.10. 16:53:10

@P.T.S.D.: hm-hm. azt hiszem, a blog minden olvasója számára nyilvánvaló, hogy a lelkem nem egy csokor illatos orgona, de a kommented alapján szerintem a te lelkedről is le lehet vonni pár következtetést. ezért is nem moderálom ki, pedig szerintem a mocskolódás nem szép dolog - ha jól emlékszem, bármennyire is haragudtam rád néha, nem kezdtelek szidalmazni a blogodon. remélem, hogy előbb utóbb megnyugvásra lelsz, és nem érdekel téged cseppet sem, hogy mi van velem. valójában el nem tudom képzelni, hogy miért olvasod a blogomat. azt tanácsolom, hogy ne tedd, vagy ha a jövőben azzal tervezel kicsinyeskedni, hogy ismeretlenek előtt emberileg le akarsz húzni, hát akkor kénytelen leszlek kimoderálni. békét és minden jót kívánok neked.

Kyriel 2009.04.10. 17:33:16

@nenn: csodák márpedig vannak. örülök, h neked is összejött végül, egyszer csak vége lesz már a pofáraesés-sorozatnak mindenkinél. egyébként én is rettegek a pofáraeséstől, pedig marhára nem kéne, a korábban kifejtettek miatt (ragaszkodni baromság), meg amiatt se, mert az valszeg érződik az emberen, és nem teszi túl vonzóvá. bár a franc tudja, lassan már az égvilágon semmin nem lepődök meg. mert csodák márpedig vannak.

P.T.S.D. 2009.04.12. 14:37:42

Na, épp erről beszélek...
Természetes, hogy a szőnyeg alá söpörsz, mivel számodra kellemetlen vagyok.

És aki/ami neked ebben az életben nem hasznos, azzal rendre így teszel.
Jó moderálást.

P.T.S.D. 2009.04.12. 14:43:07

Illetve, ha annyira mocskolódás: nézz tükörbe, és jelentsd ki, hogy nem igaz amit írtam.
Abban, hogy egy önző kurva vagy, meg - sajnos - épp elég ember egyetért. Pl Wangmo is, hogy messze ne menjünk... (ő annyit tett hozzá, hogy mégsem, hiszen a kurvák pénzért dolgoznak).
Lehet mocskolódásnak nevezni. Lehet finomkodni. Arról viszont nem én tehetek, hogy igaz. Valószínűleg épp én vagyok az egyetlen ember, akinek van bátorsága a pofádba vágni; ez mondjuk szerencsés véletlen, hiszen a mi "kapcsolatunkban" nem sok tönkretenni való maradt.

Kyriel 2009.04.16. 15:13:53

@relatív: szia!
ha van kedved, ezt bővebben is kifejthetnéd, egy kicsit tömény és elvont ez most nekem.

köszönet érte!
süti beállítások módosítása